تبریک سال نو و گزارش کار

تبریک سال نو و گزارش کار

با سلام و احترام
ضمن تبریک سال نو شمسی و آرزوی سالی توأم با سلامتی و موفقیت روز افزون برای تمامی اعضای محترم و خانواده‌هایشان و تشکر صمیمانه از صبر و حوصله در تعاونی مسکن به محضر ‌عالی تان میرساند . همانگونه که قبلا اطلاع رسانی گردید پروژه شمس به طور موازی در دو بخش شهرداری و قوه قضاییه در حال پیگیری است که نتیجه آن به شرح زیر اعلام می گردد.
۱_ بر اساس حقوق مکتسبه ایجاد شده مبنی بر واگذاری ملک به صورت مسکونی اداری و مکاتبات صورت گرفته از سوی تعاونی ، منجر به دستور شهردار محترم و ارجاع به معاونت معماری و شهرسازی و سپس منجر به توافقنامه‌ای فی مابین شهرداری و تعاونی گردید ، که حاصل آن ساختمان موجود و در صورت تایید شورای راهبردی قابل افزایش میباشد. که در حال حاضر باتوجه به ملاحظات مد نظر هیات مدیره در جهت صرفه و صلاح تعاونی مقرر گردید در صورتیکه در اوایل سال جاری از بخش حقوقی نتیجه ای حاصل نشد اقدام گردد.
البته با توجه به مکاتبات و پیگیری های انجام شده و حداقل زمان ممکن در دسترس و قابل اجراست.
۲- موضوع حقوقی در حال پیگیری است و بر اساس اعلام قبلی وقت نظارت آن اویل خرداد ماه میباشد که به لطف خدا بر اساس اقدامات انجام شده و درخواست تعاونی در فرایند سریع قضائی و طبق اعلام وکلای مسول به زودی نتیجه مد نظر حاصل خواهد شد و با توجه به عدم امکان ارائه اقدامات حقوقی از اعلام جزئیات بیشتر صرفنظر میگردد.
لذا پیرو مجوز صادره از سوی اداره تعاون مجمع عادی در اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد برگزار و نتیجه اقدامات در هر دو بخش به اطلاع اعضای محترم میرسد. و با نظر اعضا اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت.
با تشکر فراوان
دفتر تعاونی

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*