تجلی همگرایی و تعاون مجمع عمومی تعاونی مسکن برگزار شد

تجلی همگرایی و تعاون مجمع عمومی تعاونی مسکن برگزار شد

“تجلی همگرایی و تعاون”
✅مجمع عمومی تعاونی مسکن برگزار شد.

?مجمع عمومی فوق العاده تعاونی مسکن با شرکت اکثریت اعضای تعاونی برگزار شد .
?در ابتدای این جلسه سعید الهیاری ، مدیرعامل تعاونی ضمن خوشامدگویی به حاضرین از اعضای تعاونی به جهت اعتماد ، همراهی و همدلی تشکر و قدردانی کرد .
?در ادامه سیدجلال عسگری، استاد علی خسروی و هوشنگ محمودی اعضای هیئت مدیره و بازرس تعاونی ضمن تشکر از حضور اعضا در مجمع به ارائه مطالبی پیرامون تعاونی ، فعالیت ها ، برنامه ها و برگزاری جلسات و بازدیدهای هیئت مدیره پرداختند.
?سپس همایون خادمی رئیس هیئت مدیره تعاونی توضیحات مبسوطی در خصوص بندهای اساسنامه ، تصمیم گیری ها و دستور جلسه مجمع ارائه نمود .
?در بخش بعدی جلسه با رای اعضا هیئت رئیسه سنی مجمع با ترکیب لیلا محمدیان ، مصطفی قربانی ، یوسف سلامی و حسین صدرمحمدی انتخاب و اداره جلسه به آنان محول گردید .
?مجمع تعاونی با ارائه گزارش مدیرعامل در خصوص روند بررسی گزینه های خرید زمین ادامه یافت. الهیاری ضمن معرفی مشخصات حدود ۴۰ زمین در سطح مناطق ۱،۲، ۳ ، ۵ و ۶ ، گزینه های نهایی ذخیره و منتخب جهت خرید را با معرفی و نمایش محل ، ویژگیها و مدارک آنها برشمرد و از مجمع خواست تا نسبت به تفویض اختیار خرید زمین به هیئت مدیره بر اساس صرفه و صلاح اعضا و تعاونی اقدام نماید .
?در انتهای جلسه ضمن پاسخگویی به سئوالات اعضا ، رای گیری بصورت قیام و قعود در خصوص ۵ بند دستور جلسه انجام و حاضرین با اکثریت آرا کلیه موارد را تصویب نمودند که مهم‌ترین آن تفویض اختیار مجمع به هیئت مدیره در خصوص خرید زمین بود.
?جلسه مجمع تعاونی ساعت ۱۰صبح آغاز و در ساعت ۱۲/۳۰ پایان یافت.
?گفتنی است این جلسه روز جمعه ۱۰
آبان ماه در محل مجتمع آموزشی و نیکوکاری ویژه معلولین “رعد “واقع در شهرک غرب برگزار گردید .

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*